Практичний психолог

06.Лис.2020

  Моторика – це сукупність довільних і послідовних рухів, в результаті яких можна виконати конкретне завдання (наприклад – сісти, зробити крок, стиснути кулак). Звичайно ж, для дорослих ця активність не є складною, адже за роки життя «тренувань» у них було достатньо, а для дітей зробити деякі рухи буває досить складно. Існують 2 основні види моторики: Велика … Продовжити читання “РОЗВИВАЄМО ВЕЛИКУ ТА ДРІБНУ МОТОРИКУ”

Детальніше
19.Жов.2020

 У сучасному суспільстві, де щороку посилюються вимоги до маленької особистості, де відбуваються зміни життєвих догм, такі короткочасні стани, як тривожність, агресивність, замкнутість, перетворюються на стійкі. Не кожна дитина здатна впоратись з такими вимогами, і це провокує до постійності негативних станів, які суттєво впливають на здоров’я кожного.    Серед багатьох факторів, від яких залежить майбутнє держави, одним … Продовжити читання “Збереження психічного здоров’я дитини”

Детальніше
25.Сер.2020

ЗРАЗОК Заяви від батьків дитини (або особи, що їх замінює), або педагога, який став об’єктом булінгу (цькування) з боку іншої особи Голові Комісії з розгляду питань булінгу (цькування) Завідувачу ЖДНЗ №51 Т.Є.Бас _______________________ (ПІБ) Домашня адреса_________ _______________________ м.т.____________________ Заява Я, ____________________, повідомляю про випадок, що стався з моєю дитиною, вихованцем (вихованкою) групи №___ або зі … Продовжити читання “Зразок заяви про випадки булінгу (цькування) в закладі”

Детальніше
25.Сер.2020

Права Здобувачі освіти (стаття 53) • захист під час освітнього процесу від булінгу (цькуванню); • отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування). Обов’язок• повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до … Продовжити читання “Права та обов’язки учасників освітнього процесу стосовно протидії та запобігання булінгу (цькування)”

Детальніше
25.Сер.2020

План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ЖДНЗ № 51  Заходи по реалізації програми (категорія учасників освітнього процесу, термін виконання) 1. Опрацювання нормативно – правових документів, щодо попередження насильства та булінгу (педагоги, вересень). 2. Розміщення телефонів довіри на інформаційних стендах та веб – сайті ДНЗ для ознайомлення (батьки, вересень). 3. Спостереження за … Продовжити читання “План заходів спрямованих на протидію булінгу в ЖДНЗ № 51 на 2020 – 2021 н.р.”

Детальніше