Новини

03.Бер.2021

«У дитячому крузі» До дня народження 150 – річчя Лесі Українки  в дошкільному закладі  № 51«Дзвіночок» пройшли тематичні заняття «У серці незламна сила духу..», виставка дитячих робіт «Дитячий вернісаж» та відео марафон поезій «До тебе, Україно..». Діти з задоволенням поринули в чарівний світ української поезії, створеною великою поетесою.  В старшій групі було проведено тематичне заняття … Продовжити читання ““У дитячому крузі””

Детальніше
11.Лют.2021

На третьому році життя набувають інтенсивного розвитку сенсорні можливості дитини. У дитини починають накопичуватися уявлення про колір, величину й інші властивості предметів. Особливо розвивається зорова, тактильна і кінестетична чутливість, координу-ються рухи рук та очей. Діючи з предметами, дитина враховує їхні властивості та положе-ння у просторі. Швидко розвивається фонематичний і музичний слух. Дитина тонко розрізняє різні … Продовжити читання “Розвиваючі заняття в ранньому віці та налагодження спілкування під час спільних ігор”

Детальніше
05.Лют.2021

Пропонуємо величезну добірку логічних задач для дітей дошкільного віку. Такі завдання розвивають не тільки логічне мислення, а й увагу, пам’ять, кмітливість. Вирішуйте з діточками такі завдання! Дітям вони дуже подобаються! Стоїть клен. На клені дві гілки, на кожній гілці по дві вишні. Скільки всього вишень Якщо гусак стоїть на двох ногах, то він важить 4 … Продовжити читання “72 логічні задачі для розвитку мислення дошкільнят”

Детальніше
22.Січ.2021

Протягом грудня у дошкільному закладі проходив Місячник з охорони дитинства. Основними завданнями є створення умов для формування правової культури та правової свідомості у дітей, основних моральних цінностей (людяності, доброзичливості, чуйності) правової обізнаності педагогів і батьків. Під час проведення Місячника педагоги дошкільного закладу звернули увагу на: соціально – педагогічний патронат сімей, роботу з дітьми різних категорій … Продовжити читання “Підсумки проведення місячника з охорони дитинства”

Детальніше
06.Січ.2021

Мета нашої роботи ццепідтримувати інтерес до ігрової конструктивної діяльності дітей. Граючи конструкт діти отримують багато користі.Вони готові годинами сидіти та створювати конструкції, намагаючись моделювати життя дорослих. У процесі конструювання в дітей формується узагальнені уявлення про обєкти навколишнього світу: їхні властивості, призначення. У дітей поступово збільшується самостійність під час ігор з конструктором.

Детальніше